كمپرسور اسكرو كمپرسور اسكرو .

كمپرسور اسكرو

كاربرد كمپرسور اسكرو

كمپرسور اسكرو  نيز نوعي از كمپرسور دو موتور مارپيچ كه به صورت متناوب گردش دارد كه موجب مي­گردد سيال را به محفظه براند و فشار آن را افزايش مي­دهد. كمپرسور اسكرو باعث مي­شود سيال متراكم شده از انتها خارج مي­شود. كمپرسور اسكرو لرزش زيادي ندارند و حركت آرام خود را انجام مي­دهند كه موجب مي­شود فنر در آنها استفاده نشود.

 براي جلوگيري از لرزشهاي احتمالي از لرزه­گير استفاده مي­شود. نكته مهم ديگري كه بايد در نظر گرفته شود اين است كه روتورها خشك كار نكنند و آنها را همواره با روغنكاري نرم نگه دارند تا باعث خرابي و ساييدگي آنها نگردند. كاربرد كمپرسور اسكرو بهترين گزينه براي توليد هواي فشرده بيش تر از 2000 ليتر بر دقيقه است كه به صورت 24 ساعته كار مي­كنند ، هستند. چرخه فشرده سازي هوا در اين كمپرسورها بر اساس گذر هوا از بين تورهاي مارپيچي نر و مادگي است. واحدهاي تشكيل دهنده اين كمپرسورها : واحد هواساز ، رادياتور ، الكتروموتور ، سيستم كنترل PLC و جداكننده هوا و روغن است. كمپرسورهاي ديگري چون كمپرسور سلندر پيستوني نيز در بازار قرار دارند كه كارايي آنها همانند موتورهاي خودرو است (بخار به واسطه پيستون در سيلندر فشرده مي­شود). اين نوع كمپرسورها نيز انواع مختلفي دارند : كمپرسورهاي تك مرحله­اي ، دو يا چند مرحله­اي و دو هواساز. هر يك از اين كمپرسورها بر اساس محل مورد استفاده، كارايي متفاوتي دارند.

 شركت هوامدار از جمله شركت­هاي اينترنتي است كه انواع كمپرسور اسكرو را با بهترين برندهاي معتبر حال حاضر در بازار با پشتيباني پس از فروش در وب سايت اختصاصي خود در اختيار مشتريان عزيز مي­گذارد. شركت هوامدار از خريداران خود مي­خواهد با ارسال نظرات خود به واحد پشتيباني و خريد كالاي مورد نياز خود ، شركت خودشان را در زمينه ارائه هر چه بهتر محصولات ياري كنند. پيشاپيش قدردان حمايت­هاي شما از شركت هوامدار هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۳۸ توسط:كمپرسور اسكرو موضوع: